torsdag 14 februari 2008

Varning för blonda peruker!

Jag har varit på den här gayklubben två gånger..... Om ni undrar varför, har jag faktiskt inget svar. För den suger.

Men lite kul var det när jag i tjejtoans toalettkö bråkade med en transa om vem som stod först. Med sitt långa blonda hår var hon ganska kaxig och trängde sig före mig. Vi tjafsade lite eftersom jag stått i kö i minst 15 minuter och blev irriterad. Ännu mer irriterad blev jag när hon pratade skit o mig med sina transkompisar, hon trodde att jag inte förstod portugisiska... Till slut gav jag mig iaf och lät henne stå före mig.

I takt till musiken började hon vicka på de kraftiga höfterna och sedan skaka på huvudet så att hennes blonda hår flög hit och dit. Hennes transkompisar tyckte nog att hon var lite snygg och cool, för de började lika hysteriskt skaka och flänga hit och dit med huvudet också. De slutade dock när blondinens peruk lossnade och landade på golvet. Hon blev såklart generad, plockade sedan upp peruken och blängde rätt ilsket på mig. Kanske för att min kalufs fortfarande satt kvar? Här är iaf ett foto på henne när hon mimar till någon skitlåt i showen.


Inga kommentarer: