torsdag 27 december 2007

Hemlängtan






Så mycket som jag har saknat mitt hemland, mina vänner, familj och pojkvän...... Och om fyra dagar får jag sätta min sönderdansade fot på svensk mark igen :) JAG ÄR LYCKLIG!!!!!! Trodde aldrig att jag skulle längta hem till Sverige så mycket som jag gör.... Innan jag fick det här jobbet ville jag inget hellre än att flytta. Man kan ju påstå att jag lärt mig att uppskatta sådant som jag tidigare tog för givet, som det vackra och kalla Sverige. Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på att jag får komma hem. Det har gått tre månader och en vecka sedan jag flyttade till Portugal, men nu kommer jag igen! Så på nyårsafton; se upp för en extremt lycklig (och förmodligen full) vilde!



Nu ska jag ta mig till gymmet för att repitera in den nya delen vi håller på med. Men så länge; Puss och kram till alla!

1 kommentar:

Lucia sa...

hello darling!
skriv mer!